Vad är detta för bantningsidioti som pågår?!

Förlåt – men jag måste bara säga vad jag tycker. Såg just ett litet inlägg i någon blogg som jag passerade. Det var en tjej som skrev att hon var sugen på ett glas vin men samtidigt ville gå ner två kilo.

Men vaffan?!

Två kilo?

Jag tänker så här:
OM du är så smal att TVÅ kilos viktminskning ger en synbar skillnad – girl, då är du redan så smal att du inte behöver fundera på att gå ner två kilo. Njut istället av att du är precis perfekt som du är. Ta du dig ett glas vin.

Skärpning i världen!

One response to “Vad är detta för bantningsidioti som pågår?!

  • Catta

    Oj, when you put it that way… Jag har dryga 3-4 kg till min önskevikt, dock utan jäkt, och helt utan att slopa gott, öl eller vin. Det får bli när det blir.
    Be flickstackarn ta en promenad om hon vill dämpa ”samvetet” för vinglaset?

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

