fantastisk helg

Denna helg har varit fantastisk.
Lördagskvällen var kanske en av de mest romantiska kvällarna i mitt liv.

Hittar bara inte energin att blogga just nu.

Och lillkillen har lärt sig äta melon med gaffel.

5 responses to “fantastisk helg

  • Kerstin

    Men nu blir jag nyfiken. Vad gjorde ni för någonting som var så romatiskt?

  • Ninnibeth

    Det är sån’t man kan leva på länge – både melonen & romantiken! :)

  • Ninnibeth

    Det är sån’t man kan leva på länge – både melonen & romantiken! :)

  • Lotta

    Snyggt jobbat med sonen! Han är en riktig pärla.En liten fråga… Jag ska till Vietnam i slutet av november med kontoret, fyra dagars konferens. Det verkar inte som att man behöver visum för kortare vistelser? Ellååååårrr?Hälsningar från Lottan och kattkvinnan

  • K-dude

    Vietnam åker man till utan visum, åtminstone om man skall vara där kortare tid än två veckor.:-)Förresten…. coolt…. jag insåg just att jag fördubblat min kinesiska läsarkrets. Åtminstone ett mycket kort slag.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

