nytt diners

kom nyss hem

härligt

hade fått två räkningar, en personförsäkring och en till den där veteranbilen som står och rostar

sen hade jag fått ett nytt dinerskort.

det är ju bra.

4 responses to “nytt diners

  • Lina

    har du en veteranbli? vad för sort? jag vill ha gamla bilar i ett stort garage som jag kan använda för söndagskörning,..jaguar, alfra romeo…du vet the shit…..kanske ngn ggn i framtiden när jag är rik och berömd.

  • K-dude

    En Triumph Spitfire från tidigt sjuttiotal.Jag kallar henne Patsy (efter den av damerna i Absolutely Fabolous som både röker och dricker för mycket… precis som bilen).;-)

  • K-dude

    Den är vinröd, men jag funderar på att låta lacka om till orange. Klassisk modesty blaise-känsla.

  • Lina

    coolt! nu blev jag avundsjuk. ja…lacka om den- det blir nog bra!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

