sista vändan på kontoret

Är snabbt inom kontoret för att hämta en låda med workshopmaterial som bara måste flyga med mig.

Sen tar jag taxi till centralen, sen tar jag tåget till Kastrup, sen tar jag flyget till Paris, sen tar jag flyget till Hanoi, sen tar jag taxi till hotellet i Hanoi och sover exakt 7 timmar där, sen tar jag taxi till Hanois flygplats, sen tar jag inrikesflyget till Danang, sen tar jag minibuss i några timmar till Hoi An…

…sen är det lördag eftermiddag och dags att dirigera runt borden i konferensrummet på kursgården så allt är färdigt inför söndag morgon kl. 8, så den första av sex dagars konferens 8-22 börjar. Den sol jag får är baserad på huruvida jag går ut under lunchen eller inte. Men samtidigt hörde jag av någon att det är regnperiod nu.

Fan, vad glassigt det är att resa i tjänsten va? ;-)


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

