sidoeffekt

Märklig spinoff av halsont.

När jag igår och idag försökte gurgla i vanligt munskölj från Colgate så bildas skitstora bubblor så jag måste sluta gurgla för att inte bli ett spektakulärt underhållningsevent i badrummet.

Så här har det aldrig varit förut. Har något ändrats i min mun, så det plötsligt är gynnsamt för bubbelskapande med Colgate freshmint?

Och än viktigare – är detta något jag kan tjäna pengar på?

2 responses to “sidoeffekt

  • Kerstin

    Hurra för att jag kan kommentera. Och Hurra för nu är jag hemma.Hals-ont-stora-bubblor-teori: Själva röret kanske är trängre vilket ger mer ”power” till bubblor??? Eller är det kanske bara som det känns – att röret är smalare då man har ont i halsen???

  • Line

    Jag tror TV3 eller femman kan vara intresserade, vad gäller försörjningen.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

